Skocz do zawartości

Welcome to Świat Koni
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

zmiany w życiu dzięki koniom - praca mgr- poszukuję osób

45 odpowiedzi w tym temacie

augatka

niemowlak

• Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów
Witam serdecznie,

Jestem studentką V roku Turystyki i Rekreacji na Wrocławskiej Akademii Wychowania Fizycznego.
Moją pasją jest jeździectwo, dlatego bardzo zależało mi na pisaniu pracy magisterskiej związanej z tą
tematyką. Chcę napisać pracę jakościową, która opierała by się na wywiadach przeprowadzonych z osobami,
które pod wpływem koni zmieniły diametralnie swoje życie. Praca ma ukazywać przekrój różnych historii, wpływ
koni na życie ludzi, siłę i energię jaką dają nam te zwierzęta.

Jeżeli ktoś z was zna takie osoby, które pod wpływem koni, jeździectwa dokonały znacznych zmian w swoim życiu,
byłabym wdzięczna za jakiekolwiek namiary lub informacje na ten temat. Mile widziane także informacje z internetu
lub gazet i wszelkich innych źródeł, jeśli komuś coś w ręce wpadnie prosiłabym o info Dołączona grafika

Z góry dziękuję
Agata

arkady66

Advanced Member

• Użytkownik
  • PipPipPip
  • 7387 postów
  • Miejsce zamieszkaniawarszawa
ja np wydałem majątek na konie i jestem na zasiłku dla bezrobotnych ... alleluja
arkady66

fuzja1

fruzja1 ,,leśny driverek"

• Użytkownik
  • PipPipPip
  • 3297 postów