Skocz do zawartości

Welcome to Świat Koni
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

Rejestracja konia AQH

3 odpowiedzi w tym temacie

layla.M

Advanced Member

• Użytkownik
  • PipPipPip
  • 416 postów
  • Miejsce zamieszkaniakozy
Witam!
prosiłabym o pomoc, a raczej informacje na temat rejestracji konia aqh. Jest sytuacja, ze chcemy zarejestrowac konia tak aby w papierach (równiez w paszporcie) miała wpisane pełne pochodzenie. Koń nie jest już źrebakiem (4 lata skończone :cool: ), a ja osobiście pierwszy raz mam taką sytuacje, a niestety nie znam się na jeździeckiej biurokracji.
Z góry dziekuje za każde informajne na ten temat :mrgreen:
Dołączona grafikaDołączona grafika

arkady66

Advanced Member

• Użytkownik
  • PipPipPip
  • 7387 postów
  • Miejsce zamieszkaniawarszawa
po pierwsze musisz mieć certyfikat AQH i umowę w postaci ,,transferu,, potem musisz mieć przerejestrowanego konia w stanach , potem idziesz do PZHK i tam z tymi papierami rejestrujesz konia z zielonym paszportem jako AQH z pełnym pochodzeniem potwierdzonym certyfikatem AQH , ostatnia rubryka czyli czwarte pokolenie zostaje ci wpisane jako NN ponieważ quatery maja tylko udokumentowane pochodzenie w stanach do trzech wstecz ... całkowity koszt to przepisanie i rejestracja w HNHA to 40 euro , transfer 8 pln plus czip 80 pln plus paszport 130 pln razem daje 380 pln .... czas oczekiwania na przerejestrowanie ok 3 m-cy , w polsce dwa tygodnie oczekiwania na paszport .... amen
arkady66

layla.M

Advanced Member

• Użytkownik
  • PipPipPip
  • 416 postów
  • Miejsce zamieszkaniakozy