Skocz do zawartości

Welcome to Świat Koni
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

Najlepszy trener WKKW


94 odpowiedzi w tym temacie

#81
My Bartolomeo

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Miejsce zamieszkaniaWLKP.
a dlaczego ryczałaś Sibbet???? No co Ty...
Więc lepiej nie rzucać się pod wiatr,
więc lepiej nie walczyć gdy tak żal...

#82
sibbett

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 212 postów
  • Miejsce zamieszkaniawarszawa
oj no jak koń sie nie słucha i ma mnie w dupie to co mi pozostaje :wink:

#83
wronka

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 71 postów
  • Miejsce zamieszkaniavav
:razz: sorry sprowokowałaś mnie... :wink:

#84
sibbett

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 212 postów
  • Miejsce zamieszkaniawarszawa
wszyscy wiedzieli o jakie pukanie chodzi(moze nie tłumaczmy tak na forum bo nas zlinczują...) :wink:

#85
rider

    niemowlak

  • Użytkownik
  • Pip
  • 4 postów
  • Miejsce zamieszkaniawawa

wronka napisał:


No to już chyba nie ma argumentów przeciw kandydaturze Piotra jako najlepszego.

:razz:

#86
sibbett

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 212 postów
  • Miejsce zamieszkaniawarszawa
w dodatku to pani Basia powiedziała mi co mam powiedzieć trenerowi jak przyjadę na trening więc grzecznie, bez sprzeciwów powtórzyłam...
koniec tematu:)

#87
katka.

    niemowlak

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów
glos na Artura Spolowicza :mrgreen:

#88
paula;)

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 3805 postów
  • Miejsce zamieszkaniaze wsi
W Łodzkikm chyba pan Jacek Stasiak jest trenerem WKKW
"Istnieje taki typ dziewczyny, która - choć niezdolna do posprzątania własnego pokoju, nawet pod groźbą noża, będzie walczyć o przywilej spędzenia całego dnia na wygarnianiu gnoju ze stajni"
Terry Pratchett "Muzyka Duszy"

#89
gacek :)

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 1589 postów
  • Miejsce zamieszkaniaz ziemi obiecanej
paula czy ty kiedys nauczysz sie czytac tematy zanim na nie odpowiesz ????
blagam :shock:
Być zwyciężonym
i nie ulec
to zwycięstwo
zwyciężyć
i usiąść na laurach
to klęska

#90
DonFawor

    niemowlak

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów
  • Miejsce zamieszkaniaNasarzyn

ismena napisał:

hehe kazmierczak... no chyba ze ktos chce kosic cale parkury :mrgreen:

Hej NOO!!!
Łukasz jest świetny!!!! To dzięki niemu udało mi się zająć dobre miejsca na PPJ-C w Walewicach (4. m, CNC* 5. m) i być w połowie stawki, która ukończyła zawody w Białym Borze (MPJ-C), a w obu parkurach miałam tylko po jednej zrzutce (na tamtych zawodach to były jedne z lepszych parkurów).
Ja obstawiam Łukasza Kazimierczaka za najlepszego trenera w WKKW. :grin: Polecam także "chłopaki kwidzyniaki" czyli Krukowscy Brothers (bardziej Jurek, Jacka nie próbowałam) ale przede wszystkim polecam treningi z Mietkiem Zagorem. On także pomógł mi wiele w parkurach.

#91
Diabelek

    Member

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 11 postów
  • Miejsce zamieszkaniapolska
ej no najlepszym trenerem jest Piotr Piasecki :mrgreen: :razz: :cool: :mrgreen:
THE BEST

#92
Lajla

    Member

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 19 postów
  • Miejsce zamieszkaniapomorze
RAFALAK

#93
nicmisieniechce

    Member

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 15 postów
  • Miejsce zamieszkaniaSzczecin
A Kamil Rajnert?

#94
eqeq

    niemowlak

  • Użytkownik
  • Pip
  • 4 postów
  • Miejsce zamieszkaniaWarszawa
Treneiro Piotr Piasecki !!!!!

BEST OF THE BESTEST!!

#95
kanapkazserem

    niemowlak

  • Użytkownik
  • Pip
  • 7 postów
Moim zdaniem najlepszy jest Konarski :lol:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych