Skocz do zawartości

Welcome to Świat Koni
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

Fundacja ,,Zwierzęta Eulalii"

Konie rzeź fundacja zwierzęta eulalia ratowanie koni

11 odpowiedzi w tym temacie

Zwierzęta Eulalii

niemowlak

• Użytkownik
  • Pip
  • 7 postów
Witajcie!

Założyłam ten temat z nadzieją znalezienia wśród Was prawdziwych miłośników zwierząt. Dla tych, dla których życie w harmonii z naturą jest czymś ważnym, chciałabym pokazać miejsce, które od wielu lat jest moim domem... Nazywam się Daria Łysiuk, i od 6 lat pracuję jako wolontariuszka w pewnym magicznym miejscu, w raju dla ludzi i zwierząt...

W samym sercu Mazur znajduje się kraina Duli Duli, a w niej swą siedzibę ma Fundacja ,,Zwierzęta Eulalii”. Fundacja założona przez wspaniałą kobietę i wielką miłośniczkę wierząt, Eulalię Wojnicz, działa już 15 lat, a przez ten czas uratowała setki różnych zwierząt i pomogła wielu ludziom z ich podopiecznymi. Obecnie stanowimy dom dla prawie setki zwierząt, w tym dla koni, osła, muła, kuców, owiec, kóz, psów, kotów, świnek wietnamskich a także różnego rodzaju ptaków.